Fly blogi sisällön personointi kannattaa

Personoitu sisältö tavoittaa

Sisällön personointi hiipii yhä useamman sisällöntuottajan työkenttään. Miksi siihen kannattaa panostaa?

Merja Haverinen
viestintä, sisällöt, sosiaalinen media
050 441 8861, merja@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi Paino monikanavainen asiakaslehti

Monikanavainen Paino-lehti tavoittaa lukijat

Monikanavainen lehti on osa asiakasviestinnän kehitystä. Asiakaslehteen tuotetaan paljon asiakkaita kiinnostavaa sisältöä, ja olisi resurssien tuhlauta jemmata vain sitä yhteen kanavaan.

Miika Haavisto
050 553 0446, miika@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi markkinointiautomaatio markkinointi myynti viestintä

Markkinointiautomaatio auttaa ymmärtämään asiakasta

Ostokäyttäytymisen muutokset. Myyntiprosessin uudistaminen. Markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden lisääminen ja mittaaminen. Näiden haasteiden kanssa kamppailee yhä useampi. Hyvin suunniteltu markkinointiautomaatio auttaa löytämään uuden vaihteen myyntiin ja markkinointiin.

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Monikanavainen asiakaslehti Fly

Monikanavainen asiakaslehti noukkii asiakkaalle rusinat pullasta

Myös timantiksi hiotusta asiakaslehdestä saa vielä enemmän irti hyvällä suunnittelulla ja hyödyntämällä järkevästi monikanavaisuutta. Kiinnostava, personoitu sisältö tavoittaa asiakkaat tehokkaasti ja säästää heiltä aikaa ja vaivaa.

Merja Haverinen
viestintä, sisällöt, sosiaalinen media
050 441 8861, merja@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners