Sisältöstrategia on markkinointiautomaation perusta

Sisältö vie ja teknologia vikisee! (Osa 2.)

Mikä on toimivan markkinointiautomaation perusta? Sisältöstrategia tietenkin. Lue, miten automaatiolle luodaan vankka pohja.

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Tapahtuman ennakkomarkkinointi

Tapahtuman ennakkomarkkinointi, 4 vinkkiä lisätehoon

Kokosimme neljä tapahtuman draivia tuovaa markkinointitekoa, joilla ennakkomarkkinointi virkistää lipunmyyntiä ja herättää potentiaaliset kävijät.

Henna Ojala
Tapahtumat, kampanjat, myynnin tuki.
040 828 5440, henna@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Markkinointiautomaatio

Markkinointiautomaatio myynnin tukena

Markkinointiautomaatio ja myynti tukevat toisiaan. Vihdoinkin myynti saa oikeasti tukea markkinoinnilta ponnistuksiinsa. Lue miten automaatio auttoi isoa myyntiorganisaatiota ympäri Suomea.

Petri Halonen
040 583 0346, petri@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Tehokas verkkopalvelu

Täyttääkö verkkopalvelu tärkeimmät tavoitteesi?

Perinteinen verkkosivusto on muuttumassa käyttäjäkokemukseltaan kohti personoitua verkkopalvelua, jolla on hyvin monet kasvot. Verkkopalvelu on yhtenä erittäin merkittävänä osana koko yrityksen markkinointiviestinnän kokonaisuutta, mutta sekään ei pärjää yksistään.

Hanna Kutschke
050 345 0768, hanna@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Tehokas markkinointikampanja

Tee tehokas markkinointikampanja näillä vinkeillä

Pohditko markkinointikampanjan tekemistä? Miten siitä saisi menestyksekkään ja miten se onnistuisi parhaalla mahdollisella tavalla? Ennen kampanjan suunnittelua kannattaa ottaa huomioon muutamia asioita.

Miika Haavisto
050 553 0446, miika@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners