Fly seminaari markkinointiautomaatio

Onnistumisia ja haasteita – markkinointiautomaatio kiinnostaa

Markkinointiautomaation täyteen hyödyntämiseen tarvitaan prosessien muutosta. Mutta hyvät esimerkit innostavat, ja kokeilemaan pääsee pienin askelin. Seminaari Tampereella tarjosi käytännön esimerkkejä sekä hyödyistä että kompastuskivistä.

fly blogi markkinointiautomaatio onko ratkaisu sinulle

Voisiko markkinointiautomaatiosta olla hyötyä juuri sinulle?

Markkinointiautomaatio jää helposti alikäytetyksi, etenkin jos omat tavoitteet eivät ole kirkkaina mielessä. Milloin automaation käyttöönotto kannattaa?

Fly blogi Paino monikanavainen asiakaslehti

Monikanavainen Paino-lehti tavoittaa lukijat

Monikanavainen lehti on osa asiakasviestinnän kehitystä. Asiakaslehteen tuotetaan paljon asiakkaita kiinnostavaa sisältöä, ja olisi resurssien tuhlauta jemmata vain sitä yhteen kanavaan.

Fly blogi markkinointiautomaatio markkinointi myynti viestintä

Markkinointiautomaatio auttaa ymmärtämään asiakasta

Ostokäyttäytymisen muutokset. Myyntiprosessin uudistaminen. Markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden lisääminen ja mittaaminen. Näiden haasteiden kanssa kamppailee yhä useampi. Hyvin suunniteltu markkinointiautomaatio auttaa löytämään uuden vaihteen myyntiin ja markkinointiin.

Fly blogi asiakastieto rikastuttaminen myynti markkinointi

Asiakastiedon rikastaminen: näin hyödynnät sitä viisaasti

Ratkotko asiakkaidesi kuviteltuja ongelmia ja tarpeita – ja vieläpä hyödyntämällä vain omia tuotteitasi ja palveluitasi? Unohdatko huomaamatta sen tärkeimmän: asiakkaan todellisten ongelmien ja tarpeiden ratkaisemisen, asiakasta ymmärtämällä?

Monikanavainen asiakaslehti Fly

Monikanavainen asiakaslehti noukkii asiakkaalle rusinat pullasta

Myös timantiksi hiotusta asiakaslehdestä saa vielä enemmän irti hyvällä suunnittelulla ja hyödyntämällä järkevästi monikanavaisuutta. Kiinnostava, personoitu sisältö tavoittaa asiakkaat tehokkaasti ja säästää heiltä aikaa ja vaivaa.

Tehokas verkkopalvelu

Täyttääkö verkkopalvelu tärkeimmät tavoitteesi?

Perinteinen verkkosivusto on muuttumassa käyttäjäkokemukseltaan kohti personoitua verkkopalvelua, jolla on hyvin monet kasvot. Verkkopalvelu on yhtenä erittäin merkittävänä osana koko yrityksen markkinointiviestinnän kokonaisuutta, mutta sekään ei pärjää yksistään.

Tehokas markkinointikampanja

Tee tehokas markkinointikampanja näillä vinkeillä

Pohditko markkinointikampanjan tekemistä? Miten siitä saisi menestyksekkään ja miten se onnistuisi parhaalla mahdollisella tavalla? Ennen kampanjan suunnittelua kannattaa ottaa huomioon muutamia asioita.