Fly blogi sisällön personointi kannattaa

Personoitu sisältö tavoittaa

Sisällön personointi hiipii yhä useamman sisällöntuottajan työkenttään. Miksi siihen kannattaa panostaa?

Merja Haverinen
viestintä, sisällöt, sosiaalinen media
050 441 8861, merja@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi markkinointiautomaatio teknologia sisältö

Teknologia vie ja sisältö vikisee? (Osa 1.)

Markkinointiautomaatioratkaisuja lähdetään usein määrittämään järjestelmäntoimittajan kanssa. Mutta jos lähtökohta on teknologia, ollaan jo hukassa.

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly seminaari markkinointiautomaatio

Onnistumisia ja haasteita – markkinointiautomaatio kiinnostaa

Markkinointiautomaation täyteen hyödyntämiseen tarvitaan prosessien muutosta. Mutta hyvät esimerkit innostavat, ja kokeilemaan pääsee pienin askelin. Seminaari Tampereella tarjosi käytännön esimerkkejä sekä hyödyistä että kompastuskivistä.

Merja Haverinen
viestintä, sisällöt, sosiaalinen media
050 441 8861, merja@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

fly blogi markkinointiautomaatio onko ratkaisu sinulle

Voisiko markkinointiautomaatiosta olla hyötyä juuri sinulle?

Markkinointiautomaatio jää helposti alikäytetyksi, etenkin jos omat tavoitteet eivät ole kirkkaina mielessä. Milloin automaation käyttöönotto kannattaa?

Petri Halonen
040 583 0346, petri@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi Paino monikanavainen asiakaslehti

Monikanavainen Paino-lehti tavoittaa lukijat

Monikanavainen lehti on osa asiakasviestinnän kehitystä. Asiakaslehteen tuotetaan paljon asiakkaita kiinnostavaa sisältöä, ja olisi resurssien tuhlauta jemmata vain sitä yhteen kanavaan.

Miika Haavisto
050 553 0446, miika@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi markkinointiautomaatio markkinointi myynti viestintä

Markkinointiautomaatio auttaa ymmärtämään asiakasta

Ostokäyttäytymisen muutokset. Myyntiprosessin uudistaminen. Markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden lisääminen ja mittaaminen. Näiden haasteiden kanssa kamppailee yhä useampi. Hyvin suunniteltu markkinointiautomaatio auttaa löytämään uuden vaihteen myyntiin ja markkinointiin.

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi asiakastieto rikastuttaminen myynti markkinointi

Asiakastiedon rikastaminen: näin hyödynnät sitä viisaasti

Ratkotko asiakkaidesi kuviteltuja ongelmia ja tarpeita – ja vieläpä hyödyntämällä vain omia tuotteitasi ja palveluitasi? Unohdatko huomaamatta sen tärkeimmän: asiakkaan todellisten ongelmien ja tarpeiden ratkaisemisen, asiakasta ymmärtämällä?

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi myynti

Myynti elää – sittenkin

Myynti on muuttumassa, eikä asiakkaan pöytään enää välttämättä pääse perinteisellä myyntityöllä. Mikä avuksi? Kysymykseen haettiin vastauksia Digital Tampereen Onko myynti kuollut -tapahtumassa.

Merja Haverinen
viestintä, sisällöt, sosiaalinen media
050 441 8861, merja@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Tapahtuman ennakkomarkkinointi

Tapahtuman ennakkomarkkinointi, 4 vinkkiä lisätehoon

Kokosimme neljä tapahtuman draivia tuovaa markkinointitekoa, joilla ennakkomarkkinointi virkistää lipunmyyntiä ja herättää potentiaaliset kävijät.

Henna Ojala
Tapahtumat, kampanjat, myynnin tuki.
040 828 5440, henna@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Lisää liidejä

Markkinoija, onko liidisanasto hallussa?

Nyt on aika istuttaa markkinointi ja myynti saman pöydän ääreen. Tärkeimmäksi sanaksi tulee lead, eli tuttavallisemmin liidi. Tässä liidisanaston aakkoset.

Petri Halonen
040 583 0346, petri@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners