Fly blogi sisällön personointi kannattaa

Personoitu sisältö tavoittaa

Sisällön personointi hiipii yhä useamman sisällöntuottajan työkenttään. Miksi siihen kannattaa panostaa?

Fly blogi markkinointiautomaatio teknologia sisältö

Teknologia vie ja sisältö vikisee? (Osa 1.)

Markkinointiautomaatioratkaisuja lähdetään usein määrittämään järjestelmäntoimittajan kanssa. Mutta jos lähtökohta on teknologia, ollaan jo hukassa.

Fly seminaari markkinointiautomaatio

Onnistumisia ja haasteita – markkinointiautomaatio kiinnostaa

Markkinointiautomaation täyteen hyödyntämiseen tarvitaan prosessien muutosta. Mutta hyvät esimerkit innostavat, ja kokeilemaan pääsee pienin askelin. Seminaari Tampereella tarjosi käytännön esimerkkejä sekä hyödyistä että kompastuskivistä.

fly blogi markkinointiautomaatio onko ratkaisu sinulle

Voisiko markkinointiautomaatiosta olla hyötyä juuri sinulle?

Markkinointiautomaatio jää helposti alikäytetyksi, etenkin jos omat tavoitteet eivät ole kirkkaina mielessä. Milloin automaation käyttöönotto kannattaa?

Fly blogi Paino monikanavainen asiakaslehti

Monikanavainen Paino-lehti tavoittaa lukijat

Monikanavainen lehti on osa asiakasviestinnän kehitystä. Asiakaslehteen tuotetaan paljon asiakkaita kiinnostavaa sisältöä, ja olisi resurssien tuhlauta jemmata vain sitä yhteen kanavaan.

Fly blogi markkinointiautomaatio markkinointi myynti viestintä

Markkinointiautomaatio auttaa ymmärtämään asiakasta

Ostokäyttäytymisen muutokset. Myyntiprosessin uudistaminen. Markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden lisääminen ja mittaaminen. Näiden haasteiden kanssa kamppailee yhä useampi. Hyvin suunniteltu markkinointiautomaatio auttaa löytämään uuden vaihteen myyntiin ja markkinointiin.

Fly blogi asiakastieto rikastuttaminen myynti markkinointi

Asiakastiedon rikastaminen: näin hyödynnät sitä viisaasti

Ratkotko asiakkaidesi kuviteltuja ongelmia ja tarpeita – ja vieläpä hyödyntämällä vain omia tuotteitasi ja palveluitasi? Unohdatko huomaamatta sen tärkeimmän: asiakkaan todellisten ongelmien ja tarpeiden ratkaisemisen, asiakasta ymmärtämällä?

Fly blogi myynti

Myynti elää – sittenkin

Myynti on muuttumassa, eikä asiakkaan pöytään enää välttämättä pääse perinteisellä myyntityöllä. Mikä avuksi? Kysymykseen haettiin vastauksia Digital Tampereen Onko myynti kuollut -tapahtumassa.

Tapahtuman ennakkomarkkinointi

Tapahtuman ennakkomarkkinointi, 4 vinkkiä lisätehoon

Kokosimme neljä tapahtuman draivia tuovaa markkinointitekoa, joilla ennakkomarkkinointi virkistää lipunmyyntiä ja herättää potentiaaliset kävijät.

Lisää liidejä

Markkinoija, onko liidisanasto hallussa?

Nyt on aika istuttaa markkinointi ja myynti saman pöydän ääreen. Tärkeimmäksi sanaksi tulee lead, eli tuttavallisemmin liidi. Tässä liidisanaston aakkoset.