Sisältöstrategia on markkinointiautomaation perusta

Sisältö vie ja teknologia vikisee! (Osa 2.)

Mikä on toimivan markkinointiautomaation perusta? Sisältöstrategia tietenkin. Lue, miten automaatiolle luodaan vankka pohja.

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly seminaari markkinointiautomaatio

Onnistumisia ja haasteita – markkinointiautomaatio kiinnostaa

Markkinointiautomaation täyteen hyödyntämiseen tarvitaan prosessien muutosta. Mutta hyvät esimerkit innostavat, ja kokeilemaan pääsee pienin askelin. Seminaari Tampereella tarjosi käytännön esimerkkejä sekä hyödyistä että kompastuskivistä.

Merja Haverinen
viestintä, sisällöt, sosiaalinen media
050 441 8861, merja@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

fly blogi markkinointiautomaatio onko ratkaisu sinulle

Voisiko markkinointiautomaatiosta olla hyötyä juuri sinulle?

Markkinointiautomaatio jää helposti alikäytetyksi, etenkin jos omat tavoitteet eivät ole kirkkaina mielessä. Milloin automaation käyttöönotto kannattaa?

Petri Halonen
040 583 0346, petri@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi markkinointiautomaatio markkinointi myynti viestintä

Markkinointiautomaatio auttaa ymmärtämään asiakasta

Ostokäyttäytymisen muutokset. Myyntiprosessin uudistaminen. Markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden lisääminen ja mittaaminen. Näiden haasteiden kanssa kamppailee yhä useampi. Hyvin suunniteltu markkinointiautomaatio auttaa löytämään uuden vaihteen myyntiin ja markkinointiin.

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Fly blogi asiakastieto rikastuttaminen myynti markkinointi

Asiakastiedon rikastaminen: näin hyödynnät sitä viisaasti

Ratkotko asiakkaidesi kuviteltuja ongelmia ja tarpeita – ja vieläpä hyödyntämällä vain omia tuotteitasi ja palveluitasi? Unohdatko huomaamatta sen tärkeimmän: asiakkaan todellisten ongelmien ja tarpeiden ratkaisemisen, asiakasta ymmärtämällä?

Janne Korhonen
Myynti
040 865 4886, janne@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Markkinointiautomaatio

Markkinointiautomaatio myynnin tukena

Markkinointiautomaatio ja myynti tukevat toisiaan. Vihdoinkin myynti saa oikeasti tukea markkinoinnilta ponnistuksiinsa. Lue miten automaatio auttoi isoa myyntiorganisaatiota ympäri Suomea.

Petri Halonen
040 583 0346, petri@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Tehokas verkkopalvelu

Täyttääkö verkkopalvelu tärkeimmät tavoitteesi?

Perinteinen verkkosivusto on muuttumassa käyttäjäkokemukseltaan kohti personoitua verkkopalvelua, jolla on hyvin monet kasvot. Verkkopalvelu on yhtenä erittäin merkittävänä osana koko yrityksen markkinointiviestinnän kokonaisuutta, mutta sekään ei pärjää yksistään.

Hanna Kutschke
050 345 0768, hanna@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners

Tehokas markkinointikampanja

Tee tehokas markkinointikampanja näillä vinkeillä

Pohditko markkinointikampanjan tekemistä? Miten siitä saisi menestyksekkään ja miten se onnistuisi parhaalla mahdollisella tavalla? Ennen kampanjan suunnittelua kannattaa ottaa huomioon muutamia asioita.

Miika Haavisto
050 553 0446, miika@flypartners.fi

Jatketaan keskustelua Twitterissä #FlyPartners